Wat is het merk en model van de telefoon?
Ray, bedankt voor je reactie.
Aanvankelijk kreeg ik dezelfde melding toen ik de kaart terug stopte in mijn oude toestel. Na enige tijd werkte hij wel weer. Daarna weer teruggezet in het nieuwe toestel en warempel ook na enige tijd werkt hij nu goed.
Ik heb ergens wel een tekst voorbij zien komen dat je bij wisseling van toestel en prblemne even moet wachten of iets dergelijks. Mogelijk moeten zaken op elkaar afgestemd worden.
Wel vreemd dat je dit nergens tegenkomt bij installatiehandleidingen en volgens mij ook niet op de site van Simyo.
Het probleem is “vanzelf” opgelost.
Hoi @ajw
Mijn ervaring, en zoals het ook zou moeten werken, is dat de simkaart het vrijwel direct doet.
Internet kan dan wel weer iets anders liggen. Vaak is het dan een instellingen. Maar als alles werkt dan zou ik zeggen: Veel plezier met je nieuwe telefoon.
Hey ajw,
Welkom op het Simyo forum! Ik denk dat er inderdaad wat meer tijd overheen ging dan normaal. Als je de simkaart in een toestel doet, dan meld deze zich opnieuw aan op het netwerk. Het lijkt erop dat dit proces in jouw geval trager dan gebruikelijk was. Maar fijn dat het inmiddels werkt en veel plezier met je nieuwe mobiel !
@ Ray: Bedankt voor je altijd kundige reacties !
Groetjes,
Ouael