hoi ik heb nieuwe prepaid simkaart besteld en wil hem nu gaan gebruiken.
maar de simkaart werkt niet. word totaal niet herkend. de telefoon zegt geen simkaart geinstalleerd.
ik heb het getest in wel 3 andere telefoons geen effect. ik heb iphone 6 en samsung s10 en een huawei getest.
met vriendelijk groet louis
Bladzijde 1 / 1
Hoi nijman.l,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat gek dat de simkaart niet werkt! Deze is namelijk al wel gewoon actief. Ik heb nu een reset uitgevoerd op de simkaart. Hopelijk werkt deze zo wel.
Zou je het toestel even uit willen schakelen voor 10 minuten en het dan nog eens willen proberen?
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo Forum!
Wat gek dat de simkaart niet werkt! Deze is namelijk al wel gewoon actief. Ik heb nu een reset uitgevoerd op de simkaart. Hopelijk werkt deze zo wel.
Zou je het toestel even uit willen schakelen voor 10 minuten en het dan nog eens willen proberen?
Groetjes,
Kevin
alles geprobeerd simkaart word niet herkent getest weer in div telefoons. ik denk simkaart defect
hij geeft aan dat er geen simkaart in zit.
groetjes
hij geeft aan dat er geen simkaart in zit.
groetjes
Die reset gaat denk ik niet helpen. Eerst moet de simkaart herkend worden, pas als dat gelukt is kan een verbinding worden gezocht met het netwerk. Bij die laatste stap kan een reset helpen. Bij de eerste niet.
Dus het is of het toestel of de simkaart. En aangezien TS meerdere toestellen heeft geprobeerd blijf m.i. de simkaart over.
Heb je als laatste test een simkaart beschikbaar om je toestel te testen? Voor de zekerheid?
Dus het is of het toestel of de simkaart. En aangezien TS meerdere toestellen heeft geprobeerd blijf m.i. de simkaart over.
Heb je als laatste test een simkaart beschikbaar om je toestel te testen? Voor de zekerheid?
Andere simkaart en of simkaarten getest in telefoon(s) zijn ok
groetjes
groetjes
Hoi Wimj12 en nijman.l,
In veel gevallen is hier een reset gewoon de oplossing. Als er echt iets mis is met de simkaart dan heeft deze natuurlijk niet veel zien. Aangezien er een goede kruistest is gedaan zal er in dit geval dus helaas iets stuk zijn in de simkaart.
Nijman.l, ik heb meteen kosteloos een nieuwe naar je verzonden!
Groetjes,
Kevin
In veel gevallen is hier een reset gewoon de oplossing. Als er echt iets mis is met de simkaart dan heeft deze natuurlijk niet veel zien. Aangezien er een goede kruistest is gedaan zal er in dit geval dus helaas iets stuk zijn in de simkaart.
Nijman.l, ik heb meteen kosteloos een nieuwe naar je verzonden!
Groetjes,
Kevin
Ok dank je wel
groetjes
groetjes
Graag gedaan nijman.l,
Excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Kevin
Excuses voor het ongemak!
Groetjes,
Kevin
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.