Skip to main content
Ik heb vandaag mijn nieuwe simkaart geactiveerd. Via de mail is bevestigd dat het is geactiveerd. Ik gebruik hem op de juiste manier in een Iphone4. de melding "geen simkaart" blijft gewoon staan en ik kan de kaart dus niet gebruiken. Als ik mijn vorige simkaart plaats dan werkt het gewoon. Is mijn nieuwe simkaart misschien kapot?
Hoi Chris,



Kun je sim er even uithalen nadat je de Iphone heb uitgeschakeld. 15 minuten wachten en dan er weer in doen?



We horen graag of het heeft geholpen :)



Groet,



Ray
Hallo Ray,



dat heb ik geprobeerd, maar geen verandering. Ik heb de simkaart ook geprobeerd in een andere Iphone en ook daar werkte het niet. Daarna nog eens geprobeerd in de nieuwe Samsung S4 min met exact het zelfde type simkaart en ook daar werkte de simkaart niet. Ik kan niet anders concluderen dat ik een kapotte simkaart heb. Heb je nu een oplossing voorhanden? 
Wacht even een moderator af, die kunnen verder kijken en zien of er iets mis is. 
Dank. Ik heb ook een mail gestuurd aan Simyo. Nu maar hopen op een goede oplossing. 
Hoi Chris Hogenkamp,



Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het in meerdere telefoons niet doet. Fijn dat je dit hebt getest, voor je je bericht plaatste! Ik zie dat je e-mail inmiddels is opgepakt en dat mijn collega je een nieuwe simkaart heeft toegestuurd. Zou je ons willen laten weten of dit de oplossing is? 🙂

Reageer