beste medewerker
ik kom op een of nadere manier niet meer via mijn gebruikelijke simcode in het toestel.
de huidige code werkt niet meer.
wat nu te doen.?
nb; met pukcode kom ik ook niet verder
Hoor graag welke procedure te doen.
dank en groet luc
Bladzijde 1 / 1
Hoi luc creapoelka,
Welkom op het forum.
Jammer om te lezen dat je pin en pukcodes niet werken. Op Mijn Simyo kan je controleren of je gebruik maakt van de juiste code. Wanneer je een vervangen simkaart hebt horen daar andere pin-en pukcodes bij. Deze ontvang je per e-mail zodra de simkaart is geactiveerd.
Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. De gevraagde code bleek een toestelcode te zijn en niet je pincode :)
We zien je graag terug op het forum als je nog met vragen zitten.
Welkom op het forum.
Jammer om te lezen dat je pin en pukcodes niet werken. Op Mijn Simyo kan je controleren of je gebruik maakt van de juiste code. Wanneer je een vervangen simkaart hebt horen daar andere pin-en pukcodes bij. Deze ontvang je per e-mail zodra de simkaart is geactiveerd.
Ik zie dat je telefonisch contact hebt gehad met onze klantenservice. De gevraagde code bleek een toestelcode te zijn en niet je pincode :)
We zien je graag terug op het forum als je nog met vragen zitten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.