Ik heb een E-sim. Ik heb 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd. De PUK code heb ik ingevoerd. Vervolgens moet ik een nieuwe pincode kiezen. Maar daarna kom ik weer bij het PUK code scherm uit. En zegt ie dat ik nog maar 9 pogingen hebben voor het invoeren van mijn PUK code. Dit blijft zich herhalen. Hoe dit op te lossen? ik heb een Samsung telefoon. SIM kaart eruit halen gaat dus niet omdat ik een E-sim heb.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat de PUK code niet werkt!
De PIN en PUK code kan je altijd terugvinden in jouw Mijn Simyo account via Instellingen > Simkaart. Heb je wellicht zelf een pincode ingesteld ooit via de instellingen van jouw telefoon? Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Ik hoor graag of het lukt met de pin en pukcode die in jouw account staan.
Groetjes,
Amy
Hoi Amy je schreef:
De PIN en PUK code kan je altijd terugvinden in jouw Mijn Simyo account via Instellingen > Simkaart. Heb je wellicht zelf een pincode ingesteld ooit via de instellingen van jouw telefoon? Hier hebben wij helaas geen invloed op.
geldt dit ook voor jullie app want daar kan ik het namelijk niet terugvinden.
Hoi
Goede vraag. Ik heb dit even gecheckt maar via de website versie kan ik wel de pukcode inzien maar via de Mijn Simyo app niet.
Ik heb hierover navraag gedaan maar voor de eSIM heb je geen pin en/of pukcode nodig.
Groetjes,
Amy
is die puk code die jij beschrijft op de website niet bedoeld voor als je toch een sim pincode hebt ingesteld en deze vergeten bent want op mijn iPhone kun je dit eventueel instellen.
Hoi
Ik vermoed dat dit dan inderdaad te maken heeft met een zelf ingestelde pincode. Ondertussen ben ik dit intern wel even aan het uitzoeken omdat ik het toch wel wat verwarrend vind eerlijk gezegd.
Groetjes,
Amy
Dank voor je reactie Ben benieuwd!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.