.

Beantwoord

Waarom werkt mijn nieuwe simkaart niet in een iPhone 5s?

  • 28 February 2016
  • 9 reacties
  • 298 Bekeken

Voor de verjaardag van mijn zoon een nieuwe sim kaart besteld. Helaas... Hij werkt niet, iOS is de nieuwste versie, toestel heeft geen simlock. Direct bij start config staat er plaats sim. Andere simkaarten in het toestel werken prima

Beetje jammer van zijn verjaardagskado - grote teleurstelling hier
icon

Beste antwoord door Sean 29 February 2016, 14:03

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik snap de teleurstelling.
Eerst maar de meest voor de hand liggende vraag: de Simyo simkaart is wel geactiveerd? Kunnen jullie de Simyo simkaart in een ander toestel proberen? Werkt hij dan wel? Probeer het eens met de iPhone helemaal uit te zetten en weer aan te zetten. Wel eerst door de hele configuratie (ik begrijp dat het toestel nog geconfgureerd moe(s)t worden) heen gaan
Mogelijk moet de simkaart een reset krijgen door iemand van de klantenservice. Dat kan - helaas- maandag pas weer.
Kaart hebben we in 2 andere toestellen geprobeerd werkt daar ook niet. Toestel ook al aan en uit gezet, toestel gereset (home knop + aan/uit knop gedaan) Van alles dus al geprobeerd. Dus vrees dat het idd maandag wordt
Ik snap de teleurstelling.
Eerst maar de meest voor de hand liggende vraag: de Simyo simkaart is wel geactiveerd?
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/simkaart-activeren-waarom-en-hoe-40?c=24
Ook gedaan wat de leon vraagt?:)
Yep sim kaart staar op actief. Helaas blijft op de telefoon staan; 'geen simkaart'. Met mijn kaart werkt alles prima
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ccincin,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat de simkaart door geen enkel toestel wordt herkend.

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice inmiddels een nieuwe simkaart heeft opgestuurd. Laat je ons weten of deze wel gewoon werkt?

Groetjes,
Sean

@Friesian en de leon bedankt voor jullie hulp!
Dat laat ik zeker weten!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ccincin,

We wachten je bericht af :)

Groetjes, Angelica
Yeszz! De nieuwe sim kaart werkt!!
Reputatie 5
Badge +8
Dat is goed nieuws Ccincin!

Veel plezier ermee :D

Groetjes,
Sean

Reageer