Hoi, ik heb net een nieuwe simkaart geactiveerd maar hij lijkt het niet te doen?
Bladzijde 1 / 1
Hey Kathinka,
heb je wel al de pincode ingevoerd?
Zoniet dan herkent je telefoon hem niet goed en werkt hij dus niet.
Groet Paul.
heb je wel al de pincode ingevoerd?
Zoniet dan herkent je telefoon hem niet goed en werkt hij dus niet.
Groet Paul.
ja al gedaan.....
Wat is er dan precies fout kan je geen netwerk vinden of kan je gewoon niet bellen?
Groet Paul.
Groet Paul.
Hoi Kathinka,
Welkom op het Simyo forum.
Wat raar dat je de nieuwe simkaart nog niet kunt gebruiken. Ik zie inderdaad dat het kaartje succesvol is geactiveerd. Voor de zekerheid heb ik de simkaart nog een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor je hulp!
Welkom op het Simyo forum.
Wat raar dat je de nieuwe simkaart nog niet kunt gebruiken. Ik zie inderdaad dat het kaartje succesvol is geactiveerd. Voor de zekerheid heb ik de simkaart nog een reset gegeven. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?
Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen!
Groetjes,
Sean
@PaulH, bedankt voor je hulp!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.