Skip to main content
Hoi,



Was telefoon verloren, dus nieuwe telefoon (LG Lbello) en nieuwe simkaart.



Maar mijn telefoon herkent de simkaart niet, heb hem al meerdere malen opnieuw er in gedaan en opnieuw opgestart, niks werkt. Heb de simkaart ook in een andere telefoon geprobeerd, daar deed hij het ook niet.



Kunnen jullie me verder helpen?
Hoi FlorisV, welkom op het Simyo forum 🙂.



Wat vervelend dat je je telefoon bent verloren 😞. Wel goed dat je nu vervanging hebt. Laten we zorgen dat we deze nu aan de praat krijgen. Ik heb zojuist je simkaart opnieuw aangemeld bij het KPN netwerk. Kun je de telefoon uitzetten en je simkaart voor 15 minuten uit je telefoon halen?



Hierna stop je de simkaart weer in je telefoon en start je 'm op. Als hij is opgestart, kun je het beste even handmatig zoeken naar het KPN netwerk. Zeker met nieuwe telefoons is dat vaak net het zetjes dat 'ie nodig heeft.



Laat je me weten of dit heeft geholpen?



Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,





Ik heb het geprobeerd, maar het heeft jammer genoeg niet geholpen. 😞
En nu?
Hoi FlorisV,



Wat lastig dat je nieuwe telefoon het nog niet doet. Zou hij misschien een simlock kunnen hebben?
Hoi Ernst,





Zo'n grote idioot ben ik nou ook weer niet. Ik heb maar een nieuwe aangevraagd.
Hoi FlorisV,



We proberen alleen maar verder te kijken om tot een oplossing te komen 🙂 Je kunt een nieuwe simkaart bestellen alleen hoeft het niet perse aan je simkaart te liggen.



Krijg je ook een bepaalde melding in je nieuwe telefoon? En kun je hierin ook een andere simkaart testen?



Ik hoor het graag van je 🙂
Hoi FlorisV,



We proberen alleen maar verder te kijken om tot een oplossing te komen 🙂 Je kunt een nieuwe simkaart bestellen alleen hoeft het niet perse aan je simkaart te liggen.



Krijg je ook een bepaalde melding in je nieuwe telefoon? En kun je hierin ook een andere simkaart testen?



Ik hoor het graag van je :)




Nieuwe simkaart werkt gewoon. 🙂
Hoi FlorisV,



Wat goed om te horen dat dit heeft gewerkt! In dit geval wil ik graag je vervangende simkaart vergoeden. Ik heb het meteen verwerkt op je factuur. Sorry voor het ongemak!



Groetjes, Tiury

Reageer