Ik heb een nieuwe simkaart besteld voor mijn nieuwe telefoon (met nummerbehoud), omdat de oude niet in mijn nieuwe telefoon past.
Daarna de nieuwe simkaart geactiveerd in Mijn Simyo. Deze staat nu geactiveerd en tevens staat de nieuwe pincode vermeld. Met deze nieuwe pincode kan ik niet mijn telefoon opstarten, wel met de oude. Gegevens (oa contacten) zijn niet overgenomen! Hoe kan dit en wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Harriet, welkom op het Simyo forum 🙂.
Wat vervelend om te lezen dat het activeren van je simkaart niet goed leek te verlopen. Volgens mijn gegevens is je simkaart helemaal goed geactiveerd en dien je de simkaart te deblokkeren met je nieuwe pincode. Je contacten worden niet overgezet, dit is helaas technisch onmogelijk om te doen via het netwerk. Heb je wel een manier gevonden om je contactpersonen over te zetten?
Dit kan vaak via internet of door een klein bestandje op te slaan op je oude telefoon en deze via de computer op je nieuwe telefoon te zetten. Laat je me weten of mijn reactie heeft geholpen? :)
Groetjes, Tiury
Wat vervelend om te lezen dat het activeren van je simkaart niet goed leek te verlopen. Volgens mijn gegevens is je simkaart helemaal goed geactiveerd en dien je de simkaart te deblokkeren met je nieuwe pincode. Je contacten worden niet overgezet, dit is helaas technisch onmogelijk om te doen via het netwerk. Heb je wel een manier gevonden om je contactpersonen over te zetten?
Dit kan vaak via internet of door een klein bestandje op te slaan op je oude telefoon en deze via de computer op je nieuwe telefoon te zetten. Laat je me weten of mijn reactie heeft geholpen? :)
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.