Skip to main content
Nieuwe nano kaart vandaag ontvangen per post. nu heb ik de oude en nieuwe kaart geen bereik
Betreft het een sim-only aansluiting? Dan moet die nieuwe kaart geactiveerd worden op Mijn Simyo.
Hij is al geactiveerd volgens mijn gegevens. Nu werkt de oude ook niet meer
Is trouwens een pre pand kaart
Nieuwe prepaidkaarten zijn inderdaad al geactiveerd, dat hoef je zelf dus niet meer te doen. Wat ik zou adviseren is de telefoon helemaal uitzetten (eventueel accu er uit als dat kan), en met de nieuwe simkaart er in opnieuw opstarten. Dan meldt de kaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Hoi nicolehabers,



Welkom op het forum, leuk dat je je vraag hier stelt.



Ik zie dat je na de binnenkomst van je simkaart, deze zelf al hebt geactiveerd. Echter ben je daarna de simkaart weer gaan blokkeren en deblokkeren (als gestolen) via Mijn Simyo.😕 Was dit omdat de simkaart het niet deed?



Je hebt ook al contact met ons gehad via de mail, en mijn collega heeft je simkaart nu opnieuw aangemeld op het netwerk. De nieuwe simkaart is nu werkzaam. Heb je al geprobeerd, zoals Scotsman aangaf, om je toestel even helemaal uit en aan te zetten? Welke melding krijg je als je de simkaart plaatst?



Als dit niet werkt is het verstandig om even je simkaart in een ander toestel te testen. Dan hebben we een idee waar het probleem in zit;)



Kun je hier laten weten of je nieuwe simkaart nu werkt?



@Scotsman dank voor je hulp:D

Reageer