.

Beantwoord

Waarom werkt mijn microsim niet?

  • 6 December 2014
  • 11 reacties
  • 401 Bekeken

Ik heb een nieuw toestel met microsim. Na het uitdrukken en goed plaatsen in het nieuwe toestel ,heb ik ineens geen service meer
Heb het toestel ook al aan en uit gezet . 
icon

Beste antwoord door Ruud 8 December 2014, 11:13

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Is de sim geactiveerd op Mijn Simyo?
Is de sim geactiveerd op Mijn Simyo?
ja die staat aan 
Ik heb de simkaart nu in een gewoon toestel ,zonder microsim formaat en er is niks aan de hand
Reputatie 4
Badge +8
En is er nog een mogelijkheid om de microsim in een ander microsim toestel te plaatsen?
Ben daar wel benieuwd naar.
Want als ie het daarin ook niet doet heb je een nieuwe simkaart nodig.
Slim idee , ik ga dat proberen bij iemand
Slim idee , ik ga dat proberen bij iemand
Ik heb wel het idee nu dat het aan de microsim ligt , hij laat wel plaatje zien dat er een simkaart in zit ,geeft alleen aan dat simkaart is vergrendeld -geen service -
Reputatie 4
Badge +8
Ja dan kunnen we er vanuit gaan dat het microsim chipgedeelte defect is, dus ik denk dat Simyo jou een nieuwe simkaart zal sturen. Een moderator zal hier morgen op reageren!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi J.Snijder,

Welkom op het forum.

Ik heb je bericht verplaatst naar het subforum 'simkaart'. Zo houden we het forum lekker overzichtelijk.;)

Als ik je goed begrijp heb je een simkaart van ons die niet in een de ene telefoon(micro simkaart) werkt, maar wel in de andere(standaard simkaart).

Aan je aansluiting zie ik dat je gebruik maakt van een oude simkaart uit 2012. Heb je geprobeerd deze zelf kleiner te knippen? Je geeft wel aan dat je de simkaart er uit kan drukken. 😕

Voor het geval dat de telefoon de sim wel ziet, vraagt de telefoon ook om de PINcode?

In het geval dat simkaart niet wordt herkent door het toestel, is het verstandig om een vervangende simkaart aan te vragen. Dit kun je zelf aanvragen via Mijn Simyo > tabblad Mijn instellingen & simkaart. Activeer de nieuwe simkaart, de telefoon zou de simkaart nu moeten kunnen lezen.

Welke telefoon gebruik je? Zit er geen simlock op het toestel?
De telefoon vraagt wel om pincode Je zal het niet geloven maar na een systeem update en het opnieuw plaatsen van de simkaart doet de telefoon het zowaar
Bedankt voor de reacties !
Reputatie 4
Badge +8
De wonderen zijn de wereld gelukkig nog niet uit! :D
Klasse, bedankt dat je het nog even komt melden!
Reputatie 5
Badge +11
De telefoon vraagt wel om pincode Je zal het niet geloven maar na een systeem update en het opnieuw plaatsen van de simkaart doet de telefoon het zowaar
Bedankt voor de reacties !


Wauw, gelukkig werkt ie weer 🙂 Dank je voor je terugkoppeling!

Reageer