Skip to main content

Beste,

Sinds ik E-sim van simyo heb geïnstalleerd werkt mijn fysieke simkaart niet meer van een andere provider.   Ik heb alles gedaan maar E-sim werkt perfect maar de fysieke niet;  sterker nog ik zet de E-sim uit en laat enkel mijn fysieke simkaart aan dan nog kan ik er niet mee bellen en niks ontvangen.

 

Fysieke sim er uitgehaald in een andere telefoon gedaan werkt perfect. samsung s21 is de telefoon

 

wie kan mij helpen

Groetjes en dank alvast

 

Hallo @dual sim misschien de helpdesk van Samsung even  raadplegen of de (digitale) handleiding van de telefoon?

Een dual sim betekent 2 simkaarten van 1 provider met eenzelfde nummer, dat is bij jou niet van toepassing.

 


Hey dank je wel voor de reacties maar nog geen antwoord op mijn vraag :(

samsung gebeld zij zeggen hardware reset maar dat vind ik wel heel makkelijk

 


 

Een dual sim betekent 2 simkaarten van 1 provider met eenzelfde nummer, dat is bij jou niet van toepassing.

 

Nee, dual sim betekent dat je 2 sim kaarten met ieder een eigen nummer in je telefoon kan stoppen

https://duckduckgo.com/?t=lm&q=dual+sim&atb=v345-1&ia=web

https://nl.wikipedia.org/wiki/Dualsimtelefoon

 

Dat is ook een uitleg inderdaad.

 


Hey dank je wel voor de reacties maar nog geen antwoord op mijn vraag :(

samsung gebeld zij zeggen hardware reset maar dat vind ik wel heel makkelijk

 

Hallo @dual sim i.p.v. een totale reset zoals Samsung adviseert kun je ook binnen je toestel de netwerkinstellingen resetten, dan worden de mobiele, wifi en Bluetooth instellingen teruggezet naar hun oorspronkelijke waarden..

 

 


Hoi @dual sim,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat de fysieke simkaart niet meer werkt in combinatie met onze eSIM! 

Heb je na het installeren van de eSIM het toestel opnieuw opgestart? Zo kunnen beide simkaarten zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Ik ben inderdaad benieuwd wat er gebeurd als je de netwerkinstellingen reset. 

Ik hoor graag of dit enig verschil heeft gemaakt! 

Dualsim is inderdaad 2 simkaarten met ieder zijn eigen 06-nummer. Bedankt voor jullie reacties @JanD en @abj!

Groetjes,
Amy


Reageer