Goeiedag
Ik heb problemen met de esim. Ee staat dat hij geactiveerd is. Ik heb mijn telefoon al uitgeschakeld en opnieuw opgestart maar ik kan nog steeds niet bellen etc met mijn telefoon. Wat moet ik nu doen?
Goeiedag
Ik heb problemen met de esim. Ee staat dat hij geactiveerd is. Ik heb mijn telefoon al uitgeschakeld en opnieuw opgestart maar ik kan nog steeds niet bellen etc met mijn telefoon. Wat moet ik nu doen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je geen gebruik kan maken van de eSIM! Zat er tijdens het installeren nog een fysieke simkaart in het toestel? Dit kan namelijk de installatie van de eSIM verstoren.
Heb je ook geprobeerd om handmatig een netwerk te selecteren? Hoe je dit doet kan je hier terugvinden. Ik hoor graag of het hiermee lukt!
Groetjes,
Amy
Bedankt voor de info.
Ik heb mijn oude sim er uit gehaald.
Telefoon uitgezet (10min). Opgestart geen resultaat.
Bij mijn instellingen kan ik geen mobiele netwerk(en) kiezen en ook geen netwerkproviders. Bij zoek gegevens kom ik bij sim instellingen maar alle opties zijn niet beschikbaar.
Nog andere opties?
Ps zie dat mijn bundels pas over 4 dagen ingaan! Is dat misschien het probleem?
Bij voorbaat dank.
Hoi
Bedankt voor je reactie. Jammer dat het nog steeds niet lukt! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee. Met het nummer dat gekoppeld staat aan jouw forumaccount kan ik helaas geen aansluiting vinden.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.