Goedemiddag,
Zojuist heb ik een nieuwe telefoon. Samsung galaxy s24.
Nu probeer ik mijn esim om te zetten. Maar ik krijg een melding van provider niet gevonden. Er staan allemaal landen tussen behalve Nederland. Kunnen jullie mij helpen?
Â
Mvg, Iris
Goedemiddag,
Zojuist heb ik een nieuwe telefoon. Samsung galaxy s24.
Nu probeer ik mijn esim om te zetten. Maar ik krijg een melding van provider niet gevonden. Er staan allemaal landen tussen behalve Nederland. Kunnen jullie mij helpen?
Â
Mvg, Iris
Beste ​
https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp/esim-installeren
Succes.
Â
Hoi ​
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover contact opneemt! Na het installeren van je eSIM kan het even duren tot jouw toestel verbinding maakt met het netwerk. Mocht je na 15 minuten geen verbinding hebben is het verstandig om contact met ons op te nemen. Ik heb gekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je eSIM succesvol is geinstalleerd en dat er ook verbruik heeft plaatsgevonden op 27, 28 en 29 december, klopt het dat je verbinding weer werkt?Â
Heel erg bedankt voor het reageren ​
Groetjes,
Seren
Dit was op mijn oude telefoon. Die had ik nog in gebruik. Ik heb gister esim opnieuw geïnstalleerd en nu is het wel gelukt. Iedereen bedankt voor het mee denken
Fijn om te horen dat het inmiddels wel werkt! Aangezien je bent geholpen zal ik deze topic sluiten .
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.