Skip to main content
Hoi,

Ik heb 3 keer verkeerde wachtwoord ingevoerd. Probeer ik om de pukcode in te voeren om het te deblokkeren, maar het reageerde niet. Wat kan ik nu doen?

Trouwens de pukcode heb ik uit mysimyo gevonden, het moet toch goed te zijn?
Inderdaad je PUK-code kun je vinden in je Mijn Simyo.



Na het herhaaldelijk ingeven van een onjuiste PIN-code wordt gevraagd om de PUK-code. Als je daar de PUK-code ingeeft die je in je Mijn Simyo kunt vinden invult dan moet dit werken.



In het geval je meerdere nummers hebt en je voor elk nummer een eigen je Mijn Simyo hebt, kijk je dan wel bij de juiste Mijn Simyo?
Hi Danielma,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat je nu je telefoon niet meer kunt gebruiken! Je kunt inderdaad je pin- en pukcode vinden op Mijn Simyo, onder Instellingen > Simkaart. Krijg je op je toestel een melding te zien dat je je pukcode in hoort te voeren? Of zie je dat niet?



Als het helemaal niet werkt, is het een optie om je simkaart in een andere telefoon te stoppen en het dan nogmaals te proberen. Dan kun je je telefoon ontgrendelen, en dan je simkaart weer terugplaatsen in je normale telefoon.



Weet je niet zeker of je de juiste pukcode hebt? Dan kun je mij de pukcode toesturen via een privébericht. Ik ga dan voor je controleren of het de goede is. Als je tien keer een foute pukcode hebt ingevoerd, dan is je simkaart écht geblokkeerd en heb je een nieuwe simkaart nodig. Die kun je, indien mogelijk, bestellen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.



Laat je het me weten?



Groetjes,

Jihane

Reageer