.

Vraag

Waarom werken de pin en pukcode niet?

  • 31 December 2022
  • 5 reacties
  • 75 Bekeken

Vandaag heb ik mijn nieuwe simyo simkaart geprobeert te gebruiken, maar het lukt niet omdat de pin code van simkaart onjuist is . Heb ik 5x geprobeerd tot dat de simkaart geblokkeerd. Ik heb de puk code ingevuld en werkt ook niet. Ik heb contact met simyo via whatsapp gestuurd, maar kreeg geen antwoord. Hoe kom dat dat jullie geen juiste pin code en puk naar me toe hebben gestuurd? Ik kan helemaal niks meer. Kunen julllie mij zo snel mogelijk met dit probleem helpen?  Alvast bedankt.


5 reacties

@Kucing 

Log eens in op je MijnSimyo en controleer & probeer de codes eens die je daar ziet staan.

Fijne jaarwisseling 

 

 

 

Ik heb net de puk code ingevuld, daarna moest ik de gewenste pin code invullen, maar werkt nog steeds niet. Ik heb nog 7 pogingen om te proberen ,voordat mijn simkaart onbruikbaar wordt.

Reputatie 7
Badge +7

Als hij vraagt om een gewenste pin code heb je de pukcode toch goed ingevuld?

Dat klopt, maar als ik de gewenste pin code in typ dan krijg ik meldingen dat ik zo veel keer nog kans om de puk code in te vullen en de simkaart blijft vergrendeld. Ik heb alles geprobeerd met oude pin code en en gewenste code maar helpt niet. Ik loop nu zonder simkaart en ik kan mijn telefoon niet gebruiken. De pincode zou gewoon moeten werken.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Kucing,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt met de pincode! De pincode die je terugziet in je Mijn Simyo account is de juiste code zoals @Ray ook aangeeft. Ik heb even een reset gegeven aan je simkaart zodat enige blokkades worden opgeheven. Zou je het toestel voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan voltooien nadat je dit bericht hebt gelezen? Mocht het hierna nog niet lukken met de pincode zou je dan de simkaart wellicht in een ander toestel kunnen testen met de pincode? 

Ik hoor graag van je of dit wel werkt. 

Bedankt voor jullie reacties heren! @Ray en @wimj12.

Groetjes,
Amy

Reageer