Skip to main content
Hallo, ik heb een nieuwe simkaart in mijn telefoon geplaatst, gaat gewoon aan er wordt niet om een pincode gevraagd kan dus niet bellen of gebeld worden. Heb een Sony Experia van ongeveer 3 jaar oud. Iemand een idee?
Heb je de sim wel eerst geactiveerd? En zo ja, zie je wel een andere melding op je scherm?
O ja moet de sim nog activeren, bedankt voor de tip!
Zal na activatie vast goed komen.. Let wel, je pin en puk zullen anders zijn. Check je mailbox als deze op je Mijn Simyo nog niet zijn veranderd.
Hallo, ik gebruikt mijn simkaart in een ipad. Is het mogelijk om een abonnement te hebben zonder belbundel? Want ik bel of sms dus nooit met die ipad.
Nee dat kan helaas niet
Hoi Robert555,



Welkom het Simyo forum.



De simkaart moet inderdaad eerst geactiveerd worden. Gelukkig was Raytje er snel bij om je te helpen 😃



Werkt alles nu naar behoren?



@Ilmer Jij ook welkom op het forum :)



Een abonnement zonder belbundel bieden wij helaas niet aan. De kleinste bundel bestaat uit 100 belminuten.



Heb je hier verder nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Raytje wat was je weer snel, bedankt!!
@Sean, het was enorm stil op het werk 😃
Ok, bedankt Raytje en Sean.
Graag gedaan Ilmer!



Als je nog verdere vragen voor ons hebt, zien we je graag terug op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury
Bij mijn simkaartstatus staat dat het al geactiveerd is:

Simkaartstatus

Actief

Je kunt je simkaart gebruiken.
Raar als je de simkaart in de telefoon doet krijg je een t mobile logo te zien???
Hoi Robert555,



De telefoon die jij gebruikt is waarschijnlijk geleverd door T-Mobile, vandaar dat hun logo wordt weergegeven.



Als jouw simkaart niet werkt in deze telefoon dan zit er mogelijk een Simlock op het toestel.



De simkaart is actief en hoort het gewoon te doen. Zou je de simkaart misschien in een andere telefoon kunnen plaatsen en kijken of hij daarin wel werkt?



Ik hoor graag de uitkomst van je.



Groetjes,

Sean

Reageer