Skip to main content
Vanavond Simyo app ge-update. Nu wil mijn Huawei Honor de pin van de 2e ( niet aanwezige ) sim. En die is er natuurlijk niet. Maar ik kan nu dus mijn telefoon niet meer in, omdat ie blijft vragen om een pin van niet aanwezige 2e sim. Hoe op te lossen?
Er zijn verschillende problemen horende bij een beveiligingsinstelling bij Android 4xx. Vaak gaat het hierbij om schermbeveiliging en niet om een simblokkade. Heb je misschien een andere pin ingesteld op mijn simyo app en die al geprobeerd?



Neem dit topic eens door misschien vindt je er een hulpmiddel, een moderator reageert ook nog, dus mocht je iets vinden dat helpt - let us know.



https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/de-nieuwe-mijn-simyo-app-laat-weten-ervan-vindt-deel-2-32721



Suuk 6 !
Ik heb lang geleden de PIN die kwam met de SIM al veranderd. En dat heeft maaaaaaanden prima gewerkt. Ook met slechts 1 SIM in de phone. En nu plots vraagt de phone om een PIN van de 2e, niet aanwezige, SIM. Kan dat met VIBER te maken hebben? Ook dat heb ik gisteren geïnstalleerd... De ( door mij gebruikte ) nieuwe PIN van mijn Simyo SIM kan ik invoeren en die wordt geaccepteerd... Maar dan moet ik nog een PIN invoeren, van een onbestaande 2e SIM. Dat is het probleem. Want ik kan mijn phoone nu niet gebruiken. Alleen gebeld worden. En de wekker staat nog op 4,30h. Ook onhandig op Zondagochtend....
Niemand kon mijn vraag beantwoorden. Een prepaid AH kaartje van 5 euro kon me ook niet door de inlog procedure helpen. Het probleem bleef. Harde reset was de enige ( helaas ) oplossing. Maar we bellen weer........ Dus niet opgelost en toch weer wel...
Hoi TTS,



Wat onhandig dat jouw telefoon vraagt naar de pincode van een niet aanwezige simkaart. Ik hoop dat je na het afgaan van je wekker nog even door hebt kunnen slapen :(



Zoals Friesian al aangaf, kan het met een Android telefoon inderdaad voorkomen dat de schermbeveiliging wordt ingeschakeld na het updaten van de Mijn Simyo app. Ik heb echter nog nooit gehoord dat er om een tweede pincode van een niet geplaatste simkaart wordt gevraagd. Of dit door VIBER komt, durf ik niet te zeggen.



Goed om te lezen dat je in ieder geval weer kunt bellen. Welk deel van het probleem is er nog niet opgelost?



Groetjes,

Sean



@Friesian, bedankt voor je reactie
Hoi TTS,



Wat onhandig dat jouw telefoon vraagt naar de pincode van een niet aanwezige simkaart. Ik hoop dat je na het afgaan van je wekker nog even door hebt kunnen slapen :(



Zoals Friesian al aangaf, kan het met een Android telefoon inderdaad voorkomen dat de schermbeveiliging wordt ingeschakeld na het updaten van de Mijn Simyo app. Ik heb echter nog nooit gehoord dat er om een tweede pincode van een niet geplaatste simkaart wordt gevraagd. Of dit door VIBER komt, durf ik niet te zeggen.



Goed om te lezen dat je in ieder geval weer kunt bellen. Welk deel van het probleem is er nog niet opgelost?



Groetjes,

Sean



@Friesian, bedankt voor je reactie




Dat deel van data die kwijt is 🙂 Dat zal ook niet meer opgelost worden, verwacht ik :-)



Tsja, dan zie ik het maar als een reset van alles.... That's life...
Hoi TTS,



Ja, dat is inderdaad erg jammer! Bij veel telefoons kun je dit in de fabrieksherstel modus nog met een kabeltje naar je computer overzetten, maar je moet maar net weten hoe. Helaas is het daar inderdaad net te laat voor 😞. We vinden het erg vervelend voor je, zolang je dat wel weet!



Mocht er toch nog iets zijn wat ik voor je kan betekenen, moet je het vooral laten weten 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer