Beste,
Ik heb een nieuw toestel, helaas werkt simyo sim niet. Foutmelding 'alleen noodoproepen'. Verschillende handelingen uitgevoerd, incl. uitgebreide kruistest. Allen zonder resultaat. Zelfs simkaart 'expres' blokkeren en weer deblokkeren, geen resultaat. Mijn simkaart ook in telefoon van mijn man getest, werkt dan wel. Check uitgevoerd of nieuw toestel simlockvrij is, door ander simkaartje Truphone (man) te testen. Nieuw toestel, Huawei Y6, werkt dan wel.
Nu ontdekte ik, tijdens het aanvragen van een vervangende sim, dat het simkaart nummer op mijn profiel niet overeenkomt met het nummer op het kaartje. Enig idee hoe dit kan? En of dit een mogelijke oorzaak is?
Simkaart werkt wel in oud toestel, helaas werkt het oude toestel alleen niet meer naar behoren (accu stuk).
Bladzijde 1 / 1
Hoi MC Marx,
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kunt maken van je nieuwe telefoon.
Als ik het goed begrijp werkt zowel de simkaart als de telefoon, maar samen doen ze het niet :(
Zou jij mij in een privébericht het simkaartnummer op de simkaart kunnen sturen?
Dan ga ik uitzoeken wat hier fout gaat.
De optie om een privébericht te sturen verschijnt zodra je op mijn foto klikt.
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat vervelend dat je niet meteen gebruik kunt maken van je nieuwe telefoon.
Als ik het goed begrijp werkt zowel de simkaart als de telefoon, maar samen doen ze het niet :(
Zou jij mij in een privébericht het simkaartnummer op de simkaart kunnen sturen?
Dan ga ik uitzoeken wat hier fout gaat.
De optie om een privébericht te sturen verschijnt zodra je op mijn foto klikt.
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.