gisteren nieuwe (vervangende) simkaart geactiveerd.
hele dag niet bereikbaar en kan ook niet bellen.
check op mijn instellingen: geblokkeerd.
duurt dit meer dan een dag?
graag jullie ondersteuning,\
dank, jf
Bladzijde 1 / 1
Hoi Jfk,
Welkom op het Simyo Forum.
Wat onhandig dat je nog steeds geen bereik hebt!
In het systeem vind ik terug dat je een hele oude vervangende simkaart geactiveerd hebt. Deze heb je al liggen sinds 2014! Het kan zijn dat de simkaart om die reden op 'geblokkeerd' blijft staan. Ik heb ervoor gezorgd dat deze blokkade er nu vanaf is. Als je jouw telefoon uit- en aanzet, moet het allemaal gewoon werken. Laat je het even weten?
Groetjes,
Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Wat onhandig dat je nog steeds geen bereik hebt!
In het systeem vind ik terug dat je een hele oude vervangende simkaart geactiveerd hebt. Deze heb je al liggen sinds 2014! Het kan zijn dat de simkaart om die reden op 'geblokkeerd' blijft staan. Ik heb ervoor gezorgd dat deze blokkade er nu vanaf is. Als je jouw telefoon uit- en aanzet, moet het allemaal gewoon werken. Laat je het even weten?
Groetjes,
Angela
Hallo Angela,
dacht al zoiets, lang geleden een SIM aangevraagd, nooit gebruikt.
Zal wel verlopen zijn. Is dus ook zo!
Bedankt voor het heractiveren ervan.
Alles werkt weer. Helemaal blij.
Groeten,
jfk
dacht al zoiets, lang geleden een SIM aangevraagd, nooit gebruikt.
Zal wel verlopen zijn. Is dus ook zo!
Bedankt voor het heractiveren ervan.
Alles werkt weer. Helemaal blij.
Groeten,
jfk
Hoi JFK,
Goed om te lezen alles weer werkt :D
Graag gedaan namens mijn collega!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Sean
Goed om te lezen alles weer werkt :D
Graag gedaan namens mijn collega!
Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.