.

Beantwoord

Waarom past mijn simkaart niet?


Ik heb sinds vorig jaar een abonnement bij jullie en nu heb ik een nieuwe telefoon waar mijn huidige simkaart niet in past, die is te groot ondanks dat dit al de kleine is. Klopt het dat ik nog een 2 in 1 simkaart heb? Bedankt alvast!

Groetjes Margo
icon

Beste antwoord door Angela 7 June 2016, 10:18

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Halo Margo1988,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik weet niet precies wanneer de 3 in 1 simkaarten verstrekt worden, je hebt nu denk ik een telefoon met nano-simkaart, knippen zou ik niet aanraden, ik denk dat een moderator dit morgen wel voor je oplost 🙂
Reputatie 7
Badge +7
@margo. Welk toestel heb je?
Mijn nieuwe telefoon is een Motorola X..hierin moet een kleinere simkaart dan die ik nu heb..
Reputatie 7
Badge +9
De Motorola X heeft inderdaad volgens de specificaties een nano-simkaart nodig.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Margo1988,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat jouw simkaart niet past in jouw nieuwe telefoon. Ik kan me voorstellen dat je graag jouw nieuwe telefoon wilt gebruiken.

Omdat je al een tijdje klant bent, heb ik kosteloos een nieuwe simkaart voor je op gestuurd. Je krijgt dan een 3-in-1 simkaart. Deze zal binnen 3 werkdagen bij je op de mat vallen. Je kunt deze via Mijn Simyo activeren en daarna gebruiken uiteraard 🙂 Houd je ons op de hoogte van de levering?

@Franswon & Wimj12, heel erg bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Angela
Bedankt voor jullie reacties en voor het bestellen!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Margo1988,

Graag gedaan namens mijn collega :D

De simkaart is onderweg, laat je het weten wanneer hij is bezorgd?

Groetjes,
Sean
Sinds vandaag een nieuwe telefoon, een Motorola Moto G4, en ook mijn Simyo-simkaart blijkt niet te passen.
Ik heb deze Simyo-simkaart al sinds 2010.
Als ik het heel lief vraag, kan Angela dan voor mij ook een vervangende simkaart opsturen?
Kosteloos?
Alsjeblieft?

:$

vast bedankt,
groetjes,
Nicole
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Nicole64,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik ben bang dat ik je meteen moet teleurstellen. Dat kan Angela namelijk niet doen. Zij zal dus geen gratis vervangende simkaart opsturen.

Wees echter niet getreurd, want Ilias kan dit wel doen! Die heb ik dus ook meteen naar je opgestuurd. Gratis!

Je ontvangt de simkaart binnen twee tot maximaal drie werkdagen. Goed, toch?

Groetjes,
Ilias
Super!
Ik
Reputatie 3
Badge +5
Haha, graag gedaan, Nicole64! Angela kon het natuurlijk wel doen, maar ik was de gelukkige die je vraag mocht beantwoorden!


Geniet nog van de mooie dag!

Groetjes,
Ilias
Kan mijn eigen reactie niet eens goed lezen. Nu lijkt het of ik sprakeloos ben haha.
Het was:
Super!
Ik-hartje-ilias
En-duimpjeomhoog- voor simyo.
Dankjewel!
Groeten,
Nicole
Reputatie 5
Badge +8
Haha, ik zorg er voor dat de volledige boodschap bij Ilias terechtkomt ;)

Graag gedaan en bedankt voor je leuke reactie!

Groetjes,
Sean

Reageer