Skip to main content
ik heb sim kaart tot kleinste formaat (nano) bijgeknipt maar deze past nog steeds niet in mijn nieuwe smartphone (galaxy A3) met een schuifsysteem voor sim en cd card,. De simkaart lijkt te dik te zijn! Hoe los je dat op?
Hallo nelly galama,



Welkom op het Simyo Forum.



Het knippen van een simkaart raad ik niemand aan.



De dikte kan je met wat schuren https://www.techtastic.nl/archief/knip-je-standaard-sim-of-micro-sim-naar-nano-sim-formaat-iphone-5/ wel oplossen, maar ik zou het niet doen, bestel gewoon een vervangende simkaart via Mijn Simyo en je bent voor een paar euro klaar.



1.Log in op Mijn Simyo. Onder het kopje Instellingen - Simkaart vind je de optie om een vervangende simkaart te bestellen.

2.De simkaart kost € 5,-. Deze kosten brengen we automatisch in mindering op je beltegoed of in rekening op je factuur.

3.Binnen drie werkdagen ontvang je een 3-in-1 simkaart, die past in elke telefoon. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, want het pakketje past door je brievenbus.
Hoi nelly galama,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat de simkaart niet lukt te passen in de Samsung Galaxy A3. Ik raad het net als Franswon niemand aan om de simkaart te knippen.



Je kunt het best een vervangende simkaart aanvragen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Je ontvangt de 3-in-1 simkaart binnen 3 werkdagen, vaak al binnen twee, voor € 5,-. Deze simkaart past na het uitklikken van het juiste formaat sowieso in je toestel.



Ik zie trouwens dat jij de simkaart al hebt besteld! De informatie kan echter nog wel handig zijn voor onze mede-users van het Forum!



Gaat dit lukken?



Franswon, je bent geweldig!



Groetjes,

Ilias

Reageer