.

Beantwoord

Waarom past mijn geknipte simkaart niet in mijn Samsung Galaxy S7?

  • 25 May 2016
  • 5 reacties
  • 4083 Bekeken

Mijn simkaart past bij lange na niet in de slede van mijn nieuwe s7 is bijgeknipt tot het koper...??
icon

Beste antwoord door Ilias 25 May 2016, 16:05

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Karpkiller,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je simkaart niet past in jouw Samsung Galaxy S7! Van zo'n toestel wil je natuurlijk snel gebruik kunnen maken.

Het is niet aan te raden om een simkaart te knippen naar een kleiner formaat. Dat geeft namelijk geen garantie van succes. Je kunt het beste een nieuwe simkaart aanvragen via Mijn Simyo onder het kopje 'Instellingen' > 'Simkaart' > 'Vervangende simkaart aanvragen'. Je krijgt dan een 3-in-1 simkaart thuis toegestuurd voor € 5,- binnen twee werkdagen. Hierin is dus ook de nano-simkaart verwerkt. Als je deze plaatst in je toestel dan verwacht ik dat deze zonder enig probleem zal werken.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Groetjes,
Ilias
Ja hoop ik wel maar is redelijk vakkundig gedaan maar is nog te groot nl dat vond ik vreemd en in koper knippen kan uiteraard niet... inderdaad maar een vervangende besteld!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Karpkiller,

Bij een nano simkaart is de chip nog kleiner dan die van de micro simkaart. Dus ondanks de vakkundigheid, moet je echt in het koper gaan knippen. Nog even wachten op de nieuwe simkaart, die absoluut voor het weekend wordt bezorgt!

Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂!

Groetjes, Tiury
Top inderdaad je kan hem gewoon niet naar nanoformaat knippen voor een s7 ondanks wat de tutorials je laten zien ...
Inmiddels nieuwe ontvangen en weer in de lucht!
Reputatie 6
Badge +10
Goed om te horen dat je weer online bent, Karpkiller!

Hoop dat je veel plezier hebt aan je S7, want ik ben er in elk geval super blij mee :8.

Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum te vinden!

Groetjes, Tiury

Reageer