Skip to main content

Ik heb ook problemen met mijn e-sim aanmelding. Zodra ik mijn e-sim wil activeren, zou ik een code moeten ontvangen, maar deze krijg ik niet. Ik krijg wel het verzoek om contact op te nemen met de klantenservice.

Hallo JohanS,

 

Ik heb je vraag in een nieuw topic gezet om je zo goed mogelijk te helpen en dat andere klanten met hetzelfde probleem dit makkelijker vinden.Is je oude simkaart waar je de sms op zou moeten ontvangen nog actief? 

 

Groetjes,

Ouael


Inmiddels werkt mijn eSimm naar alle tevredenheid. Geregeld via de klantenservice.

Ik heb nooit een SIM-kaart gehad. Ik heb het nieuwe nummer aangevraagd en direct overlaten zetten naar eSimm.

Groet,

Johan


.


@JohanS Mooi dat het werkt!

@netvista Kun je jouw '.’ toelichten?


Hoi Johan,

 

Fijn om te horen dat alles werkt! :smiley:

 

Over de reactie van netvista, RicoK > Foutje misschien? 

 

Groetjes,

Tessanne 


@Tessanne Dat zal inderdaad wellicht een foutje kunnen zijn. :slight_smile:


Gaan we maar van uit :wink:


Reageer