Skip to main content
Ik heb een mobieltje in gebruik waar een gewone SIMkaart in zit. Nu heb ik inmiddels een ander toestel waar echter een micro SIMkaart in hoort.

Simyo verstrekt  weliswaar een micro SIMkaart op aanvraag maar ik wil tevens mijn oude, gewone, SIMkaart blijven gebruiken. Dus bij het verstrekken van een micro SIMkaart moet de oude niet vervallen worden verklaard. Waarom is dit niet mogelijk bij Simyo?
Inderdaad!! Heel jammer
Hoi Folk53! en simonevd, welkom op het Simyo forum!



Ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Simkaart. Dat maakt het wat overzichtelijker voor andere forumgebruikers.



Wat jullie bedoelen heeft een naam; duo sim. Sommige providers bieden dit tegen betaling aan. Je 06 nummer wordt dan aan twee simkaarten gekoppeld. Vooral zakelijke aanbieders bieden dit aan. Misschien vanwege een autotelefoon, of een tweede telefoon voor op kantoor of thuis.

Bij Simyo kan een 06 nummer slechts aan één simkaart gekoppeld worden. Aangezien Simyo ook geen zakelijke aanbieder is zal dit ook niet veranderen op korte termijn. Of dit op lange termijn wel gaat gebeuren weet ik niet.



Voor nu zullen jullie het dus met 1 heel blij simmetje moeten doen:

http://www.sherv.net/cm/emoticons/yes/portuguese-animated-sim-text-smiley-emoticon.gif

Reageer