Skip to main content
Met mijn pincode is mijn sim kaart is ontgrendeld maar hij vraag opnieuw naar een pincode als ik deze opnieuw invoer dan krijg ik een fout melding, wat kan ik daar aan doen?



foutmelding is pincode onjuist
En wat is de foutmelding? Wel handig te vermelden om een juist antwoord te verkrijgen. 🙂
foutmelding is pincode onjuist
En nu heb je nog 1 of 2 pogingen? Ik zou op je MijnSimyo kijken of je niet per ongeluk de verkeerde pincode in toetst 🙂
Nou ik na dat ik mijn simkaart heb ontgrendeld blijf hij opnieuw vragen naar mijn pincode wel 15 x nieuwe pincode invoeren hierna moet ik 30 sec wachten en dan probeer ik het opnieuw maar geen succes hen elke keer het zelfde scherm met cijfers
Is dat niet de code van je schermbeveiliging? Is die niet anders dat de pincode van je simkaart?
Opgelost dankje
Hoi P Winkel,



Welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je problemen ondervindt bij het ontgrendelen van je telefoon. Gelukkig was Raytje er snel bij om je te helpen :D



Wanneer je een telefoon opnieuw opstart, vraagt deze (meestal) om twee codes. De pincode waarmee de simkaart is vergrendeld en de toegangscode (schermbeveiliging) van het toestel.



De pincode van je simkaart kun je terugvinden op Mijn Simyo.nl >Instellingen >Simkaart. De tweede code heb je zelf ingesteld. Fijn dat je deze code inmiddels hebt gevonden!



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Sean



@Raytje, bedankt!

Reageer