Skip to main content
antwoord

Waarom moet ik steeds mijn pincode opnieuw invoeren?

  • November 24, 2022
  • 9 reacties
  • 611 Bekeken

Goede avond,

 

Ik moet sinds gisterenmiddag telkens mijn pincode opnieuw invoeren, waarom?

Beste antwoord door Roeqajja

Hoi @Johan1959,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk! Ik heb eens op je aansluiting gekeken en ik zie dat je een best oude simkaart hebt. Het zou kunnen dat je simkaart beschadigd is waardoor hij niet meer goed contact maakt met je telefoon. Ik wil je daarom graag kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens zoals je geboortedatum, adres en e-mailadres? Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe simkaart jouw kant op komt! 

Heel erg bedankt voor jullie bijdrage @Ron H, @RicoK & @Ray! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

9 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • November 24, 2022

Welke pincode?


  • auteur
  • Beginner
  • November 24, 2022

Bij het opstarten van de mobiel


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • November 25, 2022

Hi @Johan1959,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Als je je mobiel opstart dien je inderdaad je pincode in te voeren. Dit is omdat je simkaart namelijk vergrendeld zodra je je telefoon uit doet. Ik vraag me af of dit is wat je bedoelt. Doe je de telefoon helemaal uit? En gaat dit om de pincode van de simkaart of de pincode van je mobiel zelf?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja


  • auteur
  • Beginner
  • November 25, 2022

Ik moet gewoon tussendoor de pincode van de simkaart invullen, zonder dat de telefoon is uit geweest.


RicoK
  • Oud-forum expert
  • November 26, 2022

Welke telefoon heb je?


  • November 28, 2022

Is het wel echt de simpin of de toets vergrendeling?


RicoK
  • Oud-forum expert
  • November 28, 2022

@Ray ’or’…. Je bent te lang in het buitenland geweest ;).


  • November 28, 2022

@RicoK 

 

Fixed it 😁


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • November 28, 2022

Hoi @Johan1959,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk! Ik heb eens op je aansluiting gekeken en ik zie dat je een best oude simkaart hebt. Het zou kunnen dat je simkaart beschadigd is waardoor hij niet meer goed contact maakt met je telefoon. Ik wil je daarom graag kosteloos een nieuwe simkaart opsturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens zoals je geboortedatum, adres en e-mailadres? Dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe simkaart jouw kant op komt! 

Heel erg bedankt voor jullie bijdrage @Ron H, @RicoK & @Ray! 😊

Groetjes,
Roeqajja