Sinds vandaag moet ik elke tien minuten mijn simkaart ontgrendelen, zowel als ik mijn telefoon pak, als tijdens gebruik.
Ik heb dit niet eerder gehad met deze simkaart en deze telefoon.
Kan ik hier iets aan doen? Telefoon uitzetten en weer aan hielp niet.
Groetjes
Tamara
Bladzijde 1 / 1
Hoi Tamtam78,
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je telkens je simkaart opnieuw moet ontgrendelen. Heb je de simkaart al eens uit het toestel gehaald en opnieuw teruggeplaatst?
Ik heb voor nu een reset op je simkaart uitgevoerd. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten? Als dit geen verschil maakt, dan wil ik je aanraden een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je je simkaart tijdelijk in een andere telefoon plaatst en tegelijkertijd een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kun je erachter komen waar de fout zit.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Welkom op het Simyo forum.
Wat onhandig dat je telkens je simkaart opnieuw moet ontgrendelen. Heb je de simkaart al eens uit het toestel gehaald en opnieuw teruggeplaatst?
Ik heb voor nu een reset op je simkaart uitgevoerd. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten? Als dit geen verschil maakt, dan wil ik je aanraden een kruistest uit te voeren. Dit houdt in dat je je simkaart tijdelijk in een andere telefoon plaatst en tegelijkertijd een andere simkaart in jouw telefoon probeert. Zo kun je erachter komen waar de fout zit.
Laat je me weten of dit is gelukt?
Groetjes,
Sean
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.