Skip to main content
L.S.



Ik heb een nieuwe iPhone en heb nu een nano-simkaart nodig. Die heb ik nu niet.

Ik zag dat ik daarvoor 5,- euro moet betalen.

Als ik overstap naar Tele2 is dat nu gratis en krijg ik ook een nano-simkaart.



Kunt u de nano-simkaart niet gewoon gratis verschaffen dan hoef ik mijn abonnement bij Simyo niet op te zeggen.



Groet,



Nikootje.
H0i Nikootje,



Welkom op het Simyo Forum.



Cool, een nieuwe iPhone 🙂 Dat je hier zo snel mogelijk gebruik van wilt maken kan ik begrijpen.



Het klopt dat je via Mijn Simyo een nieuwe simkaart kunt bestellen. Je krijgt in dat geval een 3- in-1 simkaart. Hier druk je het juiste formaat uit. Het klop dat je €5 betaalt voor een vervangende simkaart.



Je kunt eventueel overstappen naar een andere provider. Het klopt dat je dan een gratis simkaart krijgt. Dit heb je bij ons de 1e keer ook gekregen. Voor een vervangende simkaart worden wel kosten berekend. Let erop dat dit bij Tele2 bijvoorbeeld €15 is in plaats van €5 bij ons. Helaas kan ik de simkaart niet kosteloos voor je opsturen. Sorry.



Natuurlijk hoop ik dat je hierdoor niet besluit om weg te gaan bij Simyo. Voordat je deze beslissing maakt, is het verstandig om alle voorwaarden, klantenservice ervaringen en het netwerk te bekijken. Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer