Skip to main content
Bij 'aanvraag vervangende simkaart' staat dat ik € 5,- moet betalen als ik mijn huidige nummer wil behouden. Maar nu lees ik her en der dat er tegenwoordig een 3-in-1 Simkaart is. Waarom staat er dan geen optie 3-in-1 bij en waarom staat er "Kies hieronder het type (standaard of micro of nano) simkaart dat je wilt ontvangen en klik daarna op 'bestel simkaart'?" 

Hoe kom ik dan aan een 3-in-1 simkaart? 😕
Volgens mij krijg je tegenwoordig altijd een 3-in-1 simkaart toegestuurd, en is er geen keuzemogelijkheid.
Beste Scotsman,  Hieronder zie je de tekst die op de site staat:





aanvraag vervangende simkaart



Je hebt aangegeven een vervangende simkaart te willen ontvangen met behoud van je huidige nummer. Voor de nieuwe simkaart wordt eenmalig € 5,- in rekening gebracht op je volgende factuur.



Kies 😕  hieronder het type simkaart dat je wilt ontvangen en klik daarna op 'bestel simkaart'.



Standaard                                                              Micro                                                                 Nano
Zou je alleen als nieuwe klant een 3-in-1 simkaart krijgen,  als je een nieuw nummer krijgt dus??
Dit is wel erg onduidelijk.



Sowieso geeft Simyo sinds (medio) oktober 2014 3-in-1 simkaarten uit, maar waarom je dan bij de aanvraag van een vervangende simkaart toch nog moet kiezen is een raadsel. Ik denk, dat dit, zoals jij het laat zien, een foutje betreft.



Laten we even afwachten wat een Moderator hiervan gaat melden.
Hoi Katsa,



Wat leuk dat jij je vraag hier stelt.



Het is inderdaad niet echt logisch om een keuze te geven als we standaard een 3-in-1 simkaart toesturen. De keuzemogelijkheid bij een bestelling vanuit Mijn Simyo, dus bij een vervangende simkaart, is nog niet aangepast. Dit gebeurt, zover ik het nu kan zien, bij de nieuwe Mijn Simyo;) Tijdens het bestelproces is het wel al aangepast. Je krijgt in ieder geval altijd een 3-in-1 simkaart:D



Ik zie dat je het antwoord hebt gewacht, voor dat je daadwerkelijk wil bestellen.

Is je vraag zo beantwoord?



@Scotsman en RicoK, beide dank voor jullie deelname;

Sowieso geeft Simyo sinds (medio) oktober 2014 3-in-1 simkaarten uit, maar waarom je dan bij de aanvraag van een vervangende simkaart toch nog moet kiezen is een raadsel. Ik denk, dat dit, zoals jij het laat zien, een foutje betreft.
RicoK zat er het dichtste bij, en wint hierbij dan ook deze ronde;) haha
Beste Ruud,

Dank voor je reactie, ik heb inderdaad gewacht met bestellen tot  het me duidelijk zou zijn.

groetjes,

Katsa
Hoi Katsa, Goed zo. Dankjewel voor je terugkoppeling:D

Reageer