Ik moet plotseling simkaart ontgrendelen met een code hoe moet dit
Bladzijde 1 / 1
Hoi Koosvanderburg,
Wat apart dat je ineens je simkaart moet ontgrendelen!
Je hebt met het activeren van je simkaart een pincode en een pukcode gekregen. Deze codes vind je via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Als je zelf je pincode niet aangepast hebt, kun je de pincode vanuit Mijn Simyo gebruiken. Heb je hem wel aangepast, dan is het dus een zelfbedachte code die wij niet voor je hebben.
Heb je dit al geprobeerd? Ik hoor graag of het geholpen heeft.
Groetjes,
Angela
Wat apart dat je ineens je simkaart moet ontgrendelen!
Je hebt met het activeren van je simkaart een pincode en een pukcode gekregen. Deze codes vind je via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Als je zelf je pincode niet aangepast hebt, kun je de pincode vanuit Mijn Simyo gebruiken. Heb je hem wel aangepast, dan is het dus een zelfbedachte code die wij niet voor je hebben.
Heb je dit al geprobeerd? Ik hoor graag of het geholpen heeft.
Groetjes,
Angela
I kinder dad mijn code opgevraagd en dat werkt maar bellen niet
Hoi Koosvanderburg,
Gelukkig heb je de pincode gevonden en kun je je simkaart ontgrendelen. Je geeft aan dat je nu niet kunt bellen. Voor de zekerheid heb ik een reset op de instellingen van je simkaart uitgevoerd. Hiermee wordt je opnieuw aangemeld op het netwerk. Om deze reset goed af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Laat je weten of dit heeft geholpen?
Is dit niet het geval, dan wil ik graag weten welke foutmelding je precies krijgt te zien of te horen als je probeert te bellen. Als laatste wil ik je vragen om je simkaart eens te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Dit geeft ons een beter beeld van het probleem.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Angela
Gelukkig heb je de pincode gevonden en kun je je simkaart ontgrendelen. Je geeft aan dat je nu niet kunt bellen. Voor de zekerheid heb ik een reset op de instellingen van je simkaart uitgevoerd. Hiermee wordt je opnieuw aangemeld op het netwerk. Om deze reset goed af te ronden, wil ik je vragen om jouw telefoon uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Laat je weten of dit heeft geholpen?
Is dit niet het geval, dan wil ik graag weten welke foutmelding je precies krijgt te zien of te horen als je probeert te bellen. Als laatste wil ik je vragen om je simkaart eens te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Dit geeft ons een beter beeld van het probleem.
Alvast bedankt.
Groetjes,
Angela
Ik had toestel van nacht uitgezet bij het op started weird weer om de lp code gevraagd nafta ik die ingegeven had werkt alles naar behoren.Mocht ik nog problemen ordervinden hoor je weer van me
M.vr.grt
Koos
M.vr.grt
Koos
Hoi Koos,
Dat is goed om te zien! Heel fijn dat je ons nog even hebt laten dat het probleem opgelost is 🙂 Natuurlijk kun je bij ons terecht als je nog vragen hebt. We helpen je dan graag!
Groetjes,
Angela
Dat is goed om te zien! Heel fijn dat je ons nog even hebt laten dat het probleem opgelost is 🙂 Natuurlijk kun je bij ons terecht als je nog vragen hebt. We helpen je dan graag!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.