Skip to main content
Hallo,

'Na opladen (terwijl mijn toestel uitgeschakeld was) krijg ik bij herstart foutmelding: "Pincodes komen niet overeen". Anders dan alle andere keren bij opstarten werd ook om PUK-code gevraagd. Wat doe ik fout?'.

Han
Probleem lijkt verholpen.

* toestel uit

* simkaart uit toestel genomen

* simkaart weer ingestoken

* gevraagde puk code ingegeven

* toestel vraagt nieuwe pin code (waarom?) oude ingegeven

* toestel vraagt bevestiging van (nieuwe) pin code

voila.

Maar waarom???

Han
Hoi hanHmaas,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm apart dat je na het opstarten van je toestel de foutmelding kreeg dat de pincodes niet overeenkomen en dat je de puk-code moest ingeven. Kan het zo zijn dat iemand wellicht de pincode heeft trachten in te voeren, maar dat dit niet is gelukt. Haha, ik heb het zelf weleens gehad met mijn neefje van 5 jaar. Dan is het zoeken geblazen naar de pukcode. Gelukkig is dat bij Simyo makkelijk te vinden.



Goed dat je het probleem hebt opgelost! Dat scheelt natuurlijk veel tijd waarin je onbereikbaar bent. De exacte reden kan ik niet achterhalen, behalve dat iemand de pincode verkeerd heeft ingevoerd voor driemaal.



Ik hoop dat dit niet meer zal voorkomen.



Groetjes,

Ilias

Reageer