Skip to main content
Ik heb van de week een nieuwe Simkaart besteld omdat ik een andere telefoon had gekocht. Na twee dagen krijg ik hem binnen. Tegelijkertijd krijgt mijn vrouw ook een nieuwe simkaart, ongevraagd. Gratis. Ik moet er 5 euro voor betalen voor dezelfde Simkaart.

We zijn al jaren klant. Is dit niet een beetje vreemd dat ik hem moet betalen terwijl de ander hem op hetzelfde moment gratis krijgt. Ik heb gebeld met Simyo en dit voorgelegd. Men was het er wel mee eens. Na overleg worden de kosten vergoed.



Uiteindelijk toch netjes opgelost. Compliment aan Simyo.
Hoi best tevreden.,



Nu weet je zeker dat je bij Simyo goed zit 🙂 Heb je de nieuwe bundels en het gratie 4G aanbod voor Sim-Only al gezien?



Kijk anders maar eens vlug (en je vrouw ook natuurlijk!).
Hoi best tevreden,



Ik kan me voorstellen dat je het vreemd vond dat jij wel voor je nieuwe simkaart moest betalen, maar dat je vrouw ongevraagd gratis een nieuwe simkaart toegezonden kreeg. Als je een nieuwe simkaart bestelt, betaal je hier € 5,00 voor. Jij hebt op 13-3-2017 een nieuwe simkaart besteld.



Op 14-3-2017 hebben we 4G gratis gemaakt. Simkaarten die meer dan 8 jaar oud zijn, zijn niet geschikt voor 4G. Daarom hebben we iedereen die zo'n oude simkaart heeft, op 14-3-2017 gratis een nieuwe simkaart opgestuurd. Jouw vrouw viel hier ook onder. Jij bent in 2009 klant van ons geworden. Waarschijnlijk had jij ook gratis een nieuwe simkaart van ons gekregen, als je toevallig de dag ervoor al niet zelf een nieuwe simkaart besteld had. Daarom doen we natuurlijk niet moeilijk om de kosten van jouw nieuwe simkaart te vergoeden.



Ik vind het in ieder geval heel fijn om te horen dat je dit een goede oplossing vindt. Heel erg bedankt voor je compliment, ik ga het ook meteen aan de collega doorgeven die je aan de telefoon geholpen heeft :)



Ik zie dat jullie allebei 4G ook al hebben aangezet. Heel veel plezier ervan :D



Groetjes,

Samantha



@Franswon, Heel erg bedankt voor je reactie!

Reageer