Skip to main content
Heb vorige week voor mijn man een nieuwe simcard aangevraagd, omdat hij zijn mobiel kwijt was. Oude card dus gelijk laten blokkeren. Nieuwe card was gelukkig snel binnen,volgende dag al.

Maar nu staat er bij zijn factuur voor december het volgende erbij: Verangende simkaart (SimCard Fee) € 5,-

Vervangende simkaart € 5,-

Dus 2x € 5,- . Hoef toch normaal maar 1x € 5,- te betalen? Waar slaat dit dan op? Snap er niks van.:?
Het is een weergave fout maar er zal uiteindelijk 1x 5 euro worden gefactureerd.



Simyo weet ervan maar het is een vervelend bugje die niet makkelijk op te lossen is.
Ok....kan niet anders als afwachten op de factuur van december. Hoop dat je gelijk hebt, anders laat ik het wel weten, bedankt zover.
Hoi Mrsjanedoe,



Dat is verwarrend! Sorry hiervoor.



Het antwoord wat Raytje heeft gegeven klopt helemaal. Het gaat om een weergavefout die erg lastig op te lossen is. We doen ons best om de oorzaak te achterhalen. Ik kan je bevestigen dat er maar 1 simkaart berekend wordt. Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



@Raytje, topper! :D



Groetjes,

Angela

Reageer