Skip to main content
Hoi,



Sinds vandaag is mijn mobiele nummer overgezet naar een nieuwe simkaart. Nu heb ik mijn simkaart in mijn mobiel gedaan en er werd om een pincode gevraagd. Ik vulde de pincode in die op mijn Simyo bij mijn gegevens staat, maar deze klopte niet. Nu heb nog een aantal pogingen om mijn puc code in te vullen, maar ook deze pakt hij niet. Dan vraagt hij eerst naar mijn puc code, dan vul ik de code in die weer bij 'mijn gegevens' op Simyo staat. Vervolgens vraagt hij om een nieuwe pin en om een bevestiging, maar als ik deze heb ingevuld doet hij het niet.



Het lukt me dus niet om de simkaart te ontgrendelen en ik vraag me af wat ik nu moet doen?
Zou iemand graag z.s.m willen helpen? Ik kan nu niet bellen en niet gebeld worden.
De moderators streven er naar om binnen een dag te reageren. Nieuwste vragen komen onderop de lijst maar als je reageert op je eigen vraag sta je weer onderin.



Heb je de nieuwe simkaart ook geactiveerd op je mijn simyo pagina?
Ik zie geen optie staan om hem te activeren. Ik had nummerbehoud aangevraagd, gister zou mijn nummer over gezet worden naar mijn nieuwe simkaart. In de mail van Simyo stond dat ik gewoon in kon loggen met mijn pincode.
En heb je Sim only of Pre Paid?
Ik ben van Sim Only overgestapt naar Prepaid
Hoi Iris01,



Wat vervelend dat het niet duidelijk is hoe je de nieuwe simkaart in gebruik moet nemen. Ik heb je zojuist per e-mail een nieuw wachtwoord voor Mijn Simyo toegestuurd. Hiermee dien je in te loggen en vervolgens naar het tabblad 'Mijn gegevens' te gaan. Hier staan je pin/puk code. Deze zouden overeen moeten komen met de pin en pukcode die je per e-mail hebt ontvangen op 2 februari. Dit is ook de pincode die hoort bij je nieuwe simkaart, waar je sinds gisteren je te behouden nummer op staat 🙂.



Je hebt vermoedelijk gisteren de pin/puk code gebruik van je oude Sim only account. Dit had je niet als je was ingelogd met de gegevens uit onze welkomst e-mail.



Zou je me willen laten weten of het nu wél is gelukt? :)



Bedankt voor je hulp, Raytje! 🙂
Het is gelukt. Bedankt!
Hoi Iris01,



Wat goed dat het is gelukt om je nieuwe simkaart werkzaam te krijgen 😃! Als het goed is log je nu gewoon in op prepaid account en kun je meteen ook je prepaid tegoed checken. Heel veel plezier van je aansluiting en vergeet niet minimaal één keer per half jaar gebruik te maken van je prepaid!



Groetjes, Tiury

Reageer