Skip to main content

.

Goedemiddag,

Nadat er van de week een fishing app is ontvangen, is er een nieuwe simkaart aangevraagd.

Vanochtend geactiveerd, mail ontvangen en ook zichtbaar met de nieuwe PUK en PIN in de app. Maar nog steeds is er de melding dat die geblokkeerd is en dus geen bel mogelijkheden. 

Klantenservice kan ik niet bereiken door te bellen en WhatsApp lukt dus ook niet omdat het nummer geblokkeerd is. 

Graag zou ik dit opgelost hebben 😅

Groetjes Ann

Hoi @Ann66,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad me onze klantenservice en dat de blokkade is opgeheven. 

Fijn dat het is opgelost! 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Amy


Mijn sim kaart is geblokkeerd ik zou deze graag willen deblokkeren kunnen jullie mij helpen?


Mijn simkaart is geblokkeerd ik zou deze graag willen deblokkeren, kunnen jullie mij helpen


Hi @Fayveijndoven,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is.

Ik zie inderdaad dat je simkaart is geblokkeerd vanwege een betaalachterstand. Inmiddels heb je de openstaande factuur betaald, dus je simkaart is bij deze weer actief. Je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Reageer