.

Beantwoord

Waarom lukt het niet om met de PUK-code mijn simkaart te ontgrendelen?

  • 24 October 2014
  • 5 reacties
  • 3380 Bekeken

Badge
hey,
ik heb een probleem, ik heb mijn pincode 3x verkeerd in getoetst en nu moet ik mijn puk code invoeren als ik dat doe moet ik mijn pin code invoeren.
maar dan zegt mijn telefoon dat de puk- en pin code niet overeen komen met elkaar.
help me aub.

mvg Peter Pars
icon

Beste antwoord door Kim 27 October 2014, 16:33

Bekijk originele reactie

5 reacties

hey,
ik heb een probleem, ik heb mijn pincode 3x verkeerd in getoetst en nu moet ik mijn puk code invoeren als ik dat doe moet ik mijn pin code invoeren.
maar dan zegt mijn telefoon dat de puk- en pin code niet overeen komen met elkaar.
help me aub.

mvg Peter Pars

dit probleem heb ik ook, erg vervelend, kan iemand helpen?
Badge
hey,
ik heb een probleem, ik heb mijn pincode 3x verkeerd in getoetst en nu moet ik mijn puk code invoeren als ik dat doe moet ik mijn pin code invoeren.
maar dan zegt mijn telefoon dat de puk- en pin code niet overeen komen met elkaar.
help me aub.

mvg Peter Pars

dit probleem heb ik ook, erg vervelend, kan iemand helpen?



ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb het gefixed.
Mijn telefoon is geblokkeerd. Ik moet pukcode invullen en dan pincode. Dat doe ik, maar hij blijft geblokkeerd. Heb uit en weer aan gezet, maar blijft hetzelfde aangeven.
Simkaart is nogsteeds geblokkeerd, heb nu een nieuwe aangevraagd en hoop dat het nummerbehoud lukt
Badge +6
ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar ik heb het gefixed.

Hoi peter pars,

Fijn dat je het inmiddels zelf op hebt weten te lossen :)

Simkaart is nogsteeds geblokkeerd, heb nu een nieuwe aangevraagd en hoop dat het nummerbehoud lukt

Hoi floorm, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je een vervangende simkaart hebt besteld, dan hoef je verder geen nummerbehoud aan te vragen, want je huidige aansluiting wordt automatisch overgeheveld op je nieuwe simkaart :)

Daarnaast ben ik benieuwd naar wat voor een telefoon je hebt? Is het toevallig een Samsung?
Als dat het geval is, dan zou ik je willen aanraden om ook nog even het volgende te proberen: om de simkaart even in een niet-Samsung telefoon te plaatsen, daarin vervolgens de pukcode in te voeren en vervolgens een nieuwe pincode te kiezen en dan je simkaart weer terug te plaatsen in je eigen telefoon.

Het is namelijk van Samsung telefoons bekend dat deze niet altijd de pukcode accepteren helaas.

Ik hoor graag van je of dit misschien de oplossing is :)

Mijn telefoon is geblokkeerd. Ik moet pukcode invullen en dan pincode. Dat doe ik, maar hij blijft geblokkeerd. Heb uit en weer aan gezet, maar blijft hetzelfde aangeven.

Hoi Katja, ook welkom op het forum van Simyo!

Ook bij jou ben ik benieuwd of je soms een Samsung telefoon hebt? Dan raad ik je aan de oplossing hierboven te proberen :)

Hoor het graag van je!

Reageer