Skip to main content

.

Kunnen jullie me aub helpen, zelfde probleem als andere gebruikers
Als je doelt op een foutmelding probeer dan eens een andere browser of wis je cookies & geschiedenis. Als je Firefox gebruikt dan kan dat het probleem zijn. Die browser geeft wat problemen momenteel..
Bedankt, dat was de oplossing
Hoi eg001,



Welkom op het Simyo forum.



Wat vervelend dat het bestellen van een vervangende simkaart niet meteen lukte. Gelukkig was Raytje er snel bij met de oplossing :D



Ik zie dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt besteld, fijn dat het is gelukt!



Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag.



@Vleuten73 Begrijp ik het goed dat jij ook een vervangende simkaart nodig hebt? Ik zie namelijk geen bestelling terug op jouw account.



Laat je het weten als je hierbij hulp nodig hebt?



Groetjes,

Sean



@Raytje onwijs bedankt voor je snelle antwoord!

Reageer