Hallo gisteren nieuwe vervangende simkaart gekregen 1e werkte niet maar krijg deze niet aangemeld staat niet in het menu.
Bladzijde 1 / 1
Je pin & puk worden ook per mail gestuurd en belanden soms bij je ongewenste / spam mailbox.
Hoi Dannymx,
Gelukkig is de vervangende simkaart binnen! :D
Je vervangende simkaart zul je moeten activeren op Mijn Simyo. Heb je dit gedaan?
Verder worden de Pin en Puk code via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Deze staan overigens ook op Mijn Simyo.
Groetjes, Caspar
@ Raytje, bedankt!
Gelukkig is de vervangende simkaart binnen! :D
Je vervangende simkaart zul je moeten activeren op Mijn Simyo. Heb je dit gedaan?
Verder worden de Pin en Puk code via de mail gestuurd. Heb je deze ontvangen? Deze staan overigens ook op Mijn Simyo.
Groetjes, Caspar
@ Raytje, bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.