Skip to main content

.

Ik heb een nieuwe telefoon en wilde een Esim activeren . Helaas is dit niet gelukt en nu heb ik helemaal geen service meer.

Is het mogelijk om mijn gegevens voor het activeren van mijn Esim te mailen ?

Hi Teddyberin, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat balen dat in het installeren van de eSIM niet gelukt is. Mij is nog niet helemaal duidelijk waar het precies mis is gegaan, daarom heb ik nog een paar vragen voor je: 

  • Welke telefoon heb je? Heb je gecheckt of deze geschikt is voor de simyo eSIM?
  • Heb je jouw fysieke sim wel verwijderd bij het installeren van de eSIM? 
  • Heb je de mijn Simyo app verwijderd en opnieuw gedownload en/of je profiel verwijderd en opnieuw toegevoegd?
  • Zou jij een screenshot kunnen delen van het moment dat het mis gaat (als je het via de WiFi probeert misschien)? 

 

Ik hoor graag van je! 

 

Groetjes, 

Tessanne 


Reageer