.

Vraag

Waarom lukt het downloaden van de eSIM niet?

  • 3 October 2022
  • 1 reactie
  • 223 Bekeken

Ik krijg continu de bovenstaande foutmelding. Ik heb het al met meerdere verschillende wifi's geprobeerd.

Ik heb een fairphone 4. Ik heb mijn oude sim eruit gehaald. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd. Ik heb de telefoon meerdere keren opnieuw opgestart. Sinds dit contract op 1 oktober is begonnen ben ik onbereikbaar. ik heb deze vraag ook gesteld via whatsapp maar daar krijg ik geen antwoord op mijn vraag jammer genoeg:(


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @esimfan,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het installeren van je eSIM niet lukt! Het is enorm druk op verschillende kanalen waardoor de responstijd langer is dan dat je van ons bent gewend. Dit is de reden waarom het momenteel zo lang duurt voordat je reactie krijgt op Whatsapp. Onze oprechte excuses hiervoor!

Ik zie dat je al meerdere stappen hebt doorgenomen om de eSIM te kunnen installeren. Heb je nog een software update klaarstaan die uitgevoerd moet worden in je toestel? En heb je de laatste update van de Mijn Simyo app? Mocht je toestel up-to-date zijn, zou je mij dan een privé bericht kunnen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit even voorleggen bij de technische dienst! 

Groetjes,
Amy

Reageer