Skip to main content
Activeren van vervangende simkaart lukt niet, duurt lang.

Nogmaals de stappen doorlopen en simkaartnummer invoeren geeft code 2.1

Wat nu?
Uit pure armoede de oude simkaart verknipt naar een nanoformaat. Want een oplossing of reactie laat tot na het weekend op zich wachten denk ik.....
Hoi Ferdi77.



Welkom op 't forum.



Jammer dat het activeren van de simkaart niet was gelukt. Een code 2.1 zou ik moeten nakijken.



Doet jouw oude geknipte simkaart het nu wel gewoon en heb je nu geen vervangende simkaart meer nodig? Je kan de simkaart altijd houden totdat je 'm nodig hebt. In dat geval kunnen wij de simkaart ook voor je activeren.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Caspar
Beste Caspar. Bedankt voor het meedenken, maar dit is niet het antwoord op mijn vraag. Ik heb een nieuwe simkaart gekocht (ik moest een nanosim voor mijn nieuwe telefoon hebben...).

Als ik iets koop, verwacht ik ook dat dit het doet...

Tevens word er in het algemeen geadviseerd om niet van een verknipte simkaart (blijvend) gebruik te maken.

Kortom, ik wil dat mijn simkaart het gewoon doet....
Hoi Ferdi77,



Natuurlijk moet je je nieuwe simkaart gewoon kunnen activeren, zodat je deze kunt gebruiken. Dat is veel beter dan een geknipte simkaart te gebruiken.



Als je de melding 2.1 krijgt op Mijn Simyo, kun je meerdere dingen. Je kunt je cookies en je geschiedenis verwijderen, het op een andere browser proberen (Google Chrome werkt het beste) of het op een andere computer of laptop proberen. Je kunt eventueel ook de webbrowser op je telefoon gebruiken.



Ik zie trouwens dat onze technische afdeling je simkaart inmiddels handmatig heeft geactiveerd. Is het je gelukt om de simkaart in je telefoon te ontgrendelen?



Groetjes,

Samantha
Hoi Samantha,

Ondertussen is alles geregeld.

Voorafgaande heb ik natuurlijk alle trucjes uitgeprobeerd die beschreven staan op deze site.

Helaas leidde dit niet tot succes.

Met het gratis klantennummer verschillende malen met het callcenter contact gehad en uiteindelijk vanmiddag mijn nieuwe simkaart kunnen activeren.
Hoi Ferdi77,



Wat fijn dat het met behulp van onze klantenservice uiteindelijk is gelukt je simkaart te activeren 🙂 Als je nog andere vragen hebt, zien we je graag weer terug op het forum :D



Groetjes,

Samantha

Reageer