Skip to main content

Hoi, ik ben al 2 dagen aan het proberen om een eSIM kaart te installeren. Bij de eerste poging bleef deze hangen op “activeren” dus toen heb ik deze met de hand weer verwijderd en heb ik geprobeerd om de eSIM weer opnieuw te installeren. Dit lijkt te lukken, tot ik in de app de foutmelding krijg: “Oeps daar ging iets mis” (Zie foto). Hoe los ik dit op? Ik wil de eSIM kaart als 2e simkaart gebruiken op een iPhone XR.

 

Hallo @Alexpress03 voor een snelle(re) reactie even bellen met de helpdesk van Simyo.


Hoi @Alexpress03,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! 

Ik zie dat je inmiddels als contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je voor woensdag een terugbel afspraak hebt. Hopelijk word het snel voor je opgelost 😊.

Bedankt voor je reactie @JanD!

Groetjes,
Amy


Helaas heeft het contact met de klantenservice niet geholpen. Het installeren van de eSIM werkt niet op mijn telefoon en als ik het op een andere telefoon probeer komt er in beeld at de code niet meer geldig is. Met alle respect ben ik er nu wel een beetje klaar mee, ik heb namelijk dringend internet nodig…


Heeft iemand toevallig nog suggesties? Hier de screenshots:


Hoi @Alexpress03,

Bedankt voor je reactie. Ik kan me voorstellen dat je hier niet op wilt wachten. Onze excuses voor het ongemak! 

Ik zie dat je inmiddels de bestelling hebt geannuleerd. Jammer om je te moeten zien gaan maar ook begrijpelijk. 

Mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Groetjes,
Amy


Reageer