Sinds anderhalve week kan ik niet meer bellen (Simyo prepaid/HTC Desire). De telefoon geeft aan: 'netwerk- of simkaart fout' en ook:' geen signaal/beperkte dienst'.
Ik heb een reset gedaan, simyo weer toegevoegd als toegangspunt, uit/aan gezet. Kaartje eruit en erin. Bij netwerk selecteren komt KPN niet tevoorschijn, alleen vodafone en t-mobile. Geen enkele actie heeft geholpen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Schef,
Erg vervelend om te horen dat je simkaart niet werkt.
Ik heb je aansluiting bekeken. Alles staat goed. Je simkaart is ook nog steeds actief. Uit je gegevens kan ik opmaken dat je gisteren wel verbinding hebt kunnen met het internet.
Is het je toch gelukt om aan te melden op het netwerk van KPN?
Erg vervelend om te horen dat je simkaart niet werkt.
Ik heb je aansluiting bekeken. Alles staat goed. Je simkaart is ook nog steeds actief. Uit je gegevens kan ik opmaken dat je gisteren wel verbinding hebt kunnen met het internet.
Is het je toch gelukt om aan te melden op het netwerk van KPN?
Een fractie van een seconde had ik internet. Nee, het is niet gelukt. Kan het zijn dat de simkaart kapot is? Zo ja, wat dan?
Een fractie van een seconde had ik internet. Nee, het is niet gelukt. Kan het zijn dat de simkaart kapot is? Zo ja, wat dan?
Is het mogelijk om een ander (kpn !) kaartje te testen in je telefoon, en een andere telefoon met jouw sim?
Hoi Schef,
Wat vreemd dat het wel heel even is gelukt om online te komen, maar toen niet meer. Overigens zeg je hier dat je geen internetverbinding hebt. Betekent dit dat je wel gewoon kunt bellen en sms'en met je aansluiting? Ik zie namelijk wel internetverbruik, maar geen bel/sms kosten.
Misschien kun je met behulp van dit topic je telefoon opnieuw instellen voor internet op je mobiel. Misschien dat je toch een belangrijke stap over het hoofd hebt gezien
Ook reset ik je internetoptie. Hiervoor dien je de telefoon voor minstens 5 minuten uit te zetten.
Laat je me weten of het heeft geholpen?
Wat vreemd dat het wel heel even is gelukt om online te komen, maar toen niet meer. Overigens zeg je hier dat je geen internetverbinding hebt. Betekent dit dat je wel gewoon kunt bellen en sms'en met je aansluiting? Ik zie namelijk wel internetverbruik, maar geen bel/sms kosten.
Misschien kun je met behulp van dit topic je telefoon opnieuw instellen voor internet op je mobiel. Misschien dat je toch een belangrijke stap over het hoofd hebt gezien
Ook reset ik je internetoptie. Hiervoor dien je de telefoon voor minstens 5 minuten uit te zetten.
Laat je me weten of het heeft geholpen?
Tot nu toe heeft niets geholpen. We kunnen niet: bellen, sms, app, internet. Ik denk dat het te maken met het feit dat het KPN netwerk niet te selecteren is.
Hoi Schef,
Vervelend dat je je simkaart nog niet kan gebruiken. Doordat je hebt aangegeven dat je ook niet kan bellen en smsÂ’en heb ik een volledige reset uitgevoerd.
Wil je je telefoon eenmalig uit- en aanzetten? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.
Als dit niet helpt, dan vraag ik mij af of je dit overal hebt. Kun je op een bepaalde plek het KPN netwerk niet selecteren of overal waar je komt?
Test je je simkaart ook even in een ander toestel? En probeer je het dan met het selecteren van een netwerk? :)
Ik hoor graag van je wat hier uitkomt 😮
Vervelend dat je je simkaart nog niet kan gebruiken. Doordat je hebt aangegeven dat je ook niet kan bellen en smsÂ’en heb ik een volledige reset uitgevoerd.
Wil je je telefoon eenmalig uit- en aanzetten? Je simkaart gaat zich dan opnieuw aanmelden op het netwerk.
Als dit niet helpt, dan vraag ik mij af of je dit overal hebt. Kun je op een bepaalde plek het KPN netwerk niet selecteren of overal waar je komt?
Test je je simkaart ook even in een ander toestel? En probeer je het dan met het selecteren van een netwerk? :)
Ik hoor graag van je wat hier uitkomt 😮
hoi, ik ben er inmiddels achter dat we de problemen voornamelijk hebben als we thuis zijn! Op sommige andere locaties hebben we de problemen ook (zelfde zendmast).
simkaart in ander toestel hadden we al geprobeerd.
Thuis valt er nu niks te testen helaas. Kan het aan de zendmast liggen?
simkaart in ander toestel hadden we al geprobeerd.
Thuis valt er nu niks te testen helaas. Kan het aan de zendmast liggen?
Hoi Schef,
Het blijft vervelend dat je niet kan aanmelden op het netwerk.
Ik heb contact gehad met de netwerkspecialisten van KPN. Er zijn geen meldingen over de zendmast bij je in de buurt. Alles functioneert prima. De dekking op je postcodegebied is naar behoren.
Graag zou ik je graag willen vragen om nog een 'kruistest' uit te voeren. Hierbij plaats je je simkaart in een ander (simlockvrij) toestel en een andere simkaart in eigen toestel. Hiermee kan je nagaan of het probleem aan de simkaart of het toestel ligt.
Indien het probleem zich nog steeds voordoet, kunnen we een netwerkklacht aanmaken bij KPN.
Laat je weten of je simkaart wel op een ander telefoon werkt?
Het blijft vervelend dat je niet kan aanmelden op het netwerk.
Ik heb contact gehad met de netwerkspecialisten van KPN. Er zijn geen meldingen over de zendmast bij je in de buurt. Alles functioneert prima. De dekking op je postcodegebied is naar behoren.
Graag zou ik je graag willen vragen om nog een 'kruistest' uit te voeren. Hierbij plaats je je simkaart in een ander (simlockvrij) toestel en een andere simkaart in eigen toestel. Hiermee kan je nagaan of het probleem aan de simkaart of het toestel ligt.
Indien het probleem zich nog steeds voordoet, kunnen we een netwerkklacht aanmaken bij KPN.
Laat je weten of je simkaart wel op een ander telefoon werkt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.