Skip to main content
Mijn vader heeft een nieuwe simyo simkaart geplaatst, maar er komt geen provider....
Hoi Marion28,



Welkom op 't Simyo Forum!



Wat enorm vervelend! Dat is niet fijn. Je wilt natuurlijk gewoon gebruik kunnen maken van de aansluiting.



Kun je de simkaart van je vader plaatsen in een ander toestel en het liefst een andere simkaart in het toestel van je vader? Dan kunnen wij weten of het ligt aan de simkaart of dat het ligt aan het toestel.



Ben je trouwens nu ingelogd met het nummer van je vader of gaat het om een ander nummer? Als het gaat om een ander nummer, kun je mij dan een privébericht sturen met het nummer en de adresgegevens van je vader? Dan kan ik een reset uitvoeren op de instellingen van de simkaart, zodat de simkaart opnieuw wordt aangemeld op het netwerk.



Laat je het weten?



Groetjes,

Ilias
Beste Ilias,



Waarschijnlijk waren wij een beetje ongeduldig..... het duurde wat langer dan de aangegeven 5-10 minuten voordat de iphone de provider accepteerde.



Toch bedankt voor je snelle reactie!!



Met vriendelijke groet,



Marion
Hoi Marion28,



Haha, wij zijn dat allemaal weleens! Geen enkel probleem.



Ik ben erg blij dat het alsnog is gelukt.



Groetjes,

Ilias

Reageer