Skip to main content
Ik heb zojuist mijn nieuwe nanosim in mijn nwe telefoon geplaatst.

Nu geeft de telefoon (iphone 5c) aan dat er 'geen service' is. Als ik vanaf 'vast' mijn nummer bel (heb mijn nummer gehouden), krijg ik de melding dat het numner niet bereikbaar is.

Erg bijzonder is ook, dat ik op mijn oude telefoon (met de oude microsim) gewoon nog 'online' ben, er komen bijv. mails en whatsapps binnen (kennelijk via wifi, maar dit zou dan toch op de vervangende nano sim moeten komen???). 



Wie kan mij helpen?
PS Ik zie nu ook dat het simkaartnr dat bij 'instellingen en gegevens' op Mijn Simyo staat, NIET het nummer van mijn nieuw nanosim is (en ook niet dat van mijn oude...). Ik snap er, kortom, niets van....
Hoi wulfranus, welkom op het Simyo forum!



Wat onhandig dat het activeren van je simkaart zo rommelig verloopt.



Gelukkig heb je inmiddels contact gehad met onze telefonische klantenservice en is je simkaart helemaal geactiveerd. De reden dat het activeren verkeerd is gegaan, is omdat je eerder een vervangende simkaart hebt besteld maar nooit had gebruikt. Hierdoor is blijkbaar het systeem in de war geraakt.



Heb je al plezier van je nieuwe iPhone 5c? 😃

Reageer