.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen pincode na activeren van mijn simkaart?

  • 28 May 2016
  • 5 reacties
  • 186 Bekeken

IK heb een nieuwe simkaart op gestuurd gekregen omdat ik eerst een mini kreeg maar dit werkte niet in mijn telefoon,
maar ik heb voor mijn sim kaart nog pincode.
Het nieuwe simkaart nummer is 75635785 als ik ga kijken op mijn simyo daar staat de sim kaart nummer 7534207.
Gaarne een pincode zodat ik mijn simkaart kan gebruiken ik heb de puk code ook al geprobeerd.

Met vriendelijke groeten.

Leo Hoogvliet
icon

Beste antwoord door Ilias 30 May 2016, 12:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik vermoed dat je de nieuwe simkaart nog even moet activeren. Daarna krijg je de pincode per email.
Dit werk niet ik moet gewoon een nieuw pincode hebben.
Reputatie 5
Badge +10
Hee Leo,

Nieuwe simkaart nummer al ingevoerd in Mijn Simyo?

Doe dat is even is mijn advies.
In Mijn Simyo komt dan de pin & puck code te staan.

Heb je ze gevonden?
Dit werk niet ik moet gewoon een nieuw pincode hebben.

Na activeren worden de nieuwe pin en puk ook per mail gestuurd. Soms komt deze mail in de spambox terecht.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Leo Hoogvliet,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je de pincode nog niet binnen hebt! Je wilt je simkaart natuurlijk zo snel mogelijk kunnen gebruiken.

Het bijwerken van de nieuwe pin- en pukcode en het simkaartnummer op Mijn Simyo gaat altijd met een vertraging. Daarom verstuurt Simyo altijd vlak na de activatie van de simkaart een e-mail met daarin de nieuwe pin- en pukcode. Dat betekent wel dat je de simkaart eerst moet activeren. Zie je de optie 'activeer je simkaart' via 'Instellingen' > 'Simkaart'? Als je dat niet ziet, dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen hierin. Je nieuwe simkaart is namelijk niet geactiveerd. Laat je het weten?

Raytje, maikel.twinnie en Scotsman, hartelijk dank voor jullie hulp. Dat wordt erg gewaardeerd :$

Groetjes,
Ilias

Reageer