Skip to main content

  • Simkaart geactiveerd (900uur)
  • mail ontvangen
  • Simkaart geplaatst en ontgrendeld met pin
  • Melding : alleen noodoproepen
  • Naar beschikbare netwerken gegaan
  • Kpn geselecteerd
  • Melding : kan geen verbinding maken, probeer later nog eens
  • mobiel diverse keren aan en uit gezet, ook met ruime tijd er tussen maar geen succes
  • Sim in oude mobiel gedaan maar hier dezelfde melding
  • Ook buiten geprobeerd maar ook geen succes

Wat kan ik nu nog proberen om weer bereikbaar te zijn?
Na nog meer gerommel is simkaart permanent geblokkeerd. Pukcode en pin lijken niet bij elkaar te horen wat in de mail staat. Tijdens activatie heb ik ook een andere pin gekregen zie ik.
Hoi Theo73, welkom op het Simyo forum :)



Wat vervelend dat de activatie van de simkaart zo stroef is verlopen.



Ik zie dat je simkaart gisteren om 8:53 volledig is geactiveerd op het netwerk en je hierbij een nieuwe pin/puk code hebt ontvangen. Dat zijn dus ook de pin/puk codes die je moet gebruiken om gebruik te kunnen maken van je simkaart.



Had je telkens je oude codes geprobeerd? Dan kan het inderdaad zo zijn dat je simkaart op een gegeven ogenblik permanent is geblokkeerd.



Inmiddels heb je een nieuwe vervangende simkaart besteld, want de huidige simkaart kan niet meer worden ontgrendelt door ons. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen.



Let je op als je de nieuwe simkaart hebt geactiveerd dat je nu de juiste codes gebruikt?
Zaterdagmiddag nieuwe simkaart ontvangen. Werkte niet direct maar uiteindelijk s'avonds werkte het.
Hoi Theo73,



Top dat je nu je nieuwe simkaart kan gebruiken! Bedankt dat je het doorgeeft.



Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer