Skip to main content

Mijn telefoonnumer is per 9 juni overgezet naar Simyo. Sinds die dag al aan het proberen de eSim te installeren op iPhone 14 (Nederlandse telefoon met 1 andere fysieke simkaart van Odido). Ik heb al meerdere malen klantenservice gesproken, wordt steeds gezegd dat het weer bij de technische dienst als urgent word doorgegeven. Nu al weer een week niets vernomen. Ik heb meerdere malen de app verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, ik haal de fysieke simkaart eruit bij installatie en nog steeds dezelfde 003 foutcode. Erg teleurgesteld. 

Hoi @KristelvD,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Ik zie inderdaad dat jouw aansluiting al in onderzoek is bij de technische dienst. Helaas blijkt het issue complexer dan verwacht maar ze zijn er druk mee bezig. Ik wil je vragen om het contact via 1 kanaal verder te laten verlopen om verwarring te voorkomen. 

Onze oprechte excuses voor het ongemak. 

Groetjes,
Amy


Ik krijg dezelfde foutmelding en ik heb van alles geprobeerd. App verwijderen en opnieuw installeren, via de site activeren. Niks lukt. Ik hoop dat jullie mij ook zsm hiermee kunnen helpen. 
Mvg Danielle 


Reageer