Skip to main content

.

Goedendag,

 

Ik heb een eSIM aangeschaft voor mijn dualsim telefoon. Na alle stappen te hebben gevolgd gaf de app een 012 foutmelding. Tevens kan ik wel worden gebeld en whatsapp etc gebruiken.

Nadat ik de eSIM als voorkeur sim had veranderd, wifi uitgedaan en die app opnieuw geïnstalleerd bleef die foutmelding maar komen.

Wat moet ik nu doen?

Beste ​@Sharane het is niet de bedoeling voor 1 vraag meerdere topics te openen.

Dat geeft verwarring en je wordt er niet sneller mee geholpen.

 


Hoi ​@Sharane,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je deze foutmelding krijgt! 

Welke merk en model telefoon gebruik je? Ik zal dit dan even moeten voorleggen bij de technische dienst. 

Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor je reactie ​@JanD. Ik kan alleen niet vinden waar ​@Sharane nog meer een topic had geplaatst. Kan je die misschien linken? 

Groetjes,
Amy


@JanD Dat kwam omdat ik een foutmelding kreeg bij het plaatsen waardoor er waarschijnlijk meerdere topics zijn geopend.

 

@Amy Samsung Galaxy S21 Ultra


Hoi ​@Sharane,

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit zojuist voorgelegd bij de technische dienst. Zodra ik een reactie krijg geef ik je een terugkoppeling!

Groetjes,
Amy


Hoi ​@Sharane,

Zie je de eSIM wel in de instellingen staat van jouw telefoon? Ik wil je vragen deze te verwijderen en opnieuw de eSIM te downloaden via onze app. Ook kan je even de Mijn Simyo app opnieuw installeren. Ik hoor graag of het nu lukt! 

Groetjes,
Amy


Reageer